top of page
Post: Blog2 Post
חיפוש
  • תמונת הסופר/תmangashelfil

ג'וג'וטסו קאיזן - צ'אפטר 66 מתורגם לעברית

הבאנו לכם עוד צ'אפטר של ג'וג'וטסו! איזה כיף, אנחנו ממשיכים את הפרויקט הזה ומקווים שנגיע מהר אל העלילה המתקדמת יותר של המנגה. אני חייב לומר שהיה כיף לראות שאנשים השתתפו והצביעו בסקר שעשינו באנימה בוקס. אני רוצה לראות אתכם מצביעים עוד ופעילים איתנו כקוראים של מנגה שלף! הפעם אני רוצה לדעת מה הייתם רוצים שאתרגם באופן חד פעמי?

רק שהפעם אני לא מפנה אתכם לתגובות אלא להגיב לנו בפורום! אנחנו החלטנו לעשות שת"פ עם פורום ווא פיסו, שמתמקד בוואן פיס ועדיין נותן מקום לאנימות ומנגות נוספות, ואפילו יש שם מקום למנגה בעברית!! כן, כן! אני וחלק מהצוות ניקח את המושכות לידיים וננהל את הפורום הזה, ולכם נשאר רק לחקור ולהנות! אז בשביל שאני אדע מה אתם רוצים לקרוא אתם מוזמנים להירשם ולהגיב - כאן וזה גם לא הדבר האחרון שאנחנו מכינים לכם, עוד בהמשך!



וכמובן, לא לשכוח מהצ'אפטר :)


352 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דדמן וונדרלנד צ'אפטרים 27+28

שלום חברים! עוד יום חולך לו בשבוע ואנחנו באנו עם טירוף נוסף של דדמן, בצ'אפטרים האלה נגלה כמה סודות מעניינים... אפרופו סודות, מה דעתכם על רענון? אה בעצם אי אפשר לגלות לכם עדיין! כמובן שאנחנו עוד מכינים

צובאסה כרוניקל - צ'אפטר 6 מתורגם לעברית!

בוקר טוב לכולם (או לפחות למי שהפסיק בבוקר) בצ'אפטר היום החבורה שלנו מגלה יותר על העולם שהגיעו אליו, מדברים על יכולות שנקראות קודאן, נתקלים בכנופיות, וגם... מוקונה פופולרי! אז מה חסר בצ'אפטר הזה? רק ש

וואן שוט - הבריחה

שבוע טוב לכולם, הפעם אנחנו ממשיכים להביא לכם את אחת המנגות הקצרות של אקירה, הפעם ממש קצרה, 5 דפים בלבד. עקב בעיה באיחסון, הקריאה הישירה לא התעדכנה עדיין והוואן שוט זמין להורדה בלבד לבינתיים.

bottom of page