top of page
Post: Blog2 Post
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMangaShelf-il

איך מתרגמים מנגה? ככה! מדריכים לתרגום מנגה

עודכן: 27 בינו׳ 2021

תמיד רציתם לתרגם מנגה ולא ידעתם איך? עכשיו תוכלו ללמוד כאן במנגה שלף!

בתור מתרגם מנגה שנים חשוב לי שהמודעות למנגה בעברית תעלה בארץ כך שתיהיה יותר חשיפה וקהילה גדולה יותר ולכן החלטתי לעשות מספר מדריכים כדי לעזור לכם להבין איך מתחילים, הכנתי 2 מדריכים לשני הנושאים החשובים ביותר בעיניי במנגה, ייתכן שבהמשך אמשיך עם המדריכים ואפרסם גם לתפקידים נוספים.

נהנתם מהמדריך? הבנתם הכל וניסיתם לתרגם מנגה? בואו להצטרף אלינו לצוות!

קצת חוששים ועדיין רוצים לתרגם מנגה? אל תדאגו, אני עובר עם הצוות שלנו על העבודה ומייעץ בכל צרה שנקלעו אלייה בתהליך הכנת הצ'אפטר, כך שאני עובד באופן צמוד עם כולם על מנת ללמד את הצוות לעבוד בצורה היעילה ביותר, צרו איתנו קשר, אנחנו צריכים אתכם על מנת להגדיל את הפרויקטים שלנו ואת ההוצאות.

את דף המדריכים שלנו תוכלו למצוא דרך שאלות ותשובות וגם דרך הלינק הבא

845 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דדמן וונדרלנד צ'אפטרים 27+28

שלום חברים! עוד יום חולך לו בשבוע ואנחנו באנו עם טירוף נוסף של דדמן, בצ'אפטרים האלה נגלה כמה סודות מעניינים... אפרופו סודות, מה דעתכם על רענון? אה בעצם אי אפשר לגלות לכם עדיין! כמובן שאנחנו עוד מכינים

צובאסה כרוניקל - צ'אפטר 6 מתורגם לעברית!

בוקר טוב לכולם (או לפחות למי שהפסיק בבוקר) בצ'אפטר היום החבורה שלנו מגלה יותר על העולם שהגיעו אליו, מדברים על יכולות שנקראות קודאן, נתקלים בכנופיות, וגם... מוקונה פופולרי! אז מה חסר בצ'אפטר הזה? רק ש

וואן שוט - הבריחה

שבוע טוב לכולם, הפעם אנחנו ממשיכים להביא לכם את אחת המנגות הקצרות של אקירה, הפעם ממש קצרה, 5 דפים בלבד. עקב בעיה באיחסון, הקריאה הישירה לא התעדכנה עדיין והוואן שוט זמין להורדה בלבד לבינתיים.

bottom of page