top of page
Post: Blog2 Post
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMangaShelf-il

חד פעמי - וואן שוט "איבר"

עודכן: 5 בדצמ׳ 2020

שלום!

הגיע הזמן שנתחיל לשחרר הוצאות והיום נתחיל בפרויקט החד פעמי שלי עם וואן שוט שנקראת "איבר", תקצירון קצר על המנגה: האחות הקטנה של הגיבור חולה במחלה סופנית, המחלה מובילה אותם להחלטה גורלית שמעמידה אותם במבחן מוסריות.

איך האחים יתמודדו עם המחלה ומה תיהיה ההחלטה שלהם?

נשאיר לכם לגלות בקריאה :)


ועכשיו להסבר קצת אחר, אני רוצה להציג בפניכם סוג קובץ שנקראCBR (Comic Book Resources)

זהו הקובץ הסטנדרטי באינטרנט לקריאת קומיקסים ומנגות. כרגע אפרסם את הצ'אפטר גם בקובץ RAR המוכר אך מדובר בפיילוט ניסיון בשביל קובץ ה-CBR.

יש המון אפליקציות שתומכות בקריאה של הקובץ הזה בטלפון וגם במחשב, CBR מאפשר את חווית הקריאה הכי נוחה למנגה מאחר והוא מפריד כל דף בפני עצמו וכך נוח לעבור בין הדפים, הוא לא מוסיף חלקים לתמונה של הדפים ולכן הדף נשאר ברזולוציה המקורית והאיכותית שלו!

אשמח שתנסו לקרוא קודם בקובץ הזה ולהגיב מה חשבתם עליו, האם יש יתרונות שהרגשתם? חסרונות? האם אתם מכירים את הקובץ לפני כן וחושבים שכדאי להמשיך לעבוד איתו? תגיבו לנו כאן, אנחנו רוצים לדעת מה אתם חושבים ומה נוח לכם :)


אפליקציות קריאה שאני מכיר וממליץ

מערכת אנדרואיד:

  • Perfect View

  • Comic Screen


מערכת IOS:

  • Chunky

247 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דדמן וונדרלנד צ'אפטרים 27+28

שלום חברים! עוד יום חולך לו בשבוע ואנחנו באנו עם טירוף נוסף של דדמן, בצ'אפטרים האלה נגלה כמה סודות מעניינים... אפרופו סודות, מה דעתכם על רענון? אה בעצם אי אפשר לגלות לכם עדיין! כמובן שאנחנו עוד מכינים

צובאסה כרוניקל - צ'אפטר 6 מתורגם לעברית!

בוקר טוב לכולם (או לפחות למי שהפסיק בבוקר) בצ'אפטר היום החבורה שלנו מגלה יותר על העולם שהגיעו אליו, מדברים על יכולות שנקראות קודאן, נתקלים בכנופיות, וגם... מוקונה פופולרי! אז מה חסר בצ'אפטר הזה? רק ש

וואן שוט - הבריחה

שבוע טוב לכולם, הפעם אנחנו ממשיכים להביא לכם את אחת המנגות הקצרות של אקירה, הפעם ממש קצרה, 5 דפים בלבד. עקב בעיה באיחסון, הקריאה הישירה לא התעדכנה עדיין והוואן שוט זמין להורדה בלבד לבינתיים.

bottom of page