top of page
Post: Blog2 Post
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMangaShelf-il

מנגה שלף חוזרים לפעילות - הפתיחה מחדש!

שלום לכולם!

אני בוגו, המנהל והמייסד של הקבוצה, אני מתרגש לכתוב את הפוסט הזה שמסביר על החזרה של הקבוצה שלנו! מי שלא מכיר או לא שמע על MangaShelf, היינו צוות גדול שתירגם כמה מנגות שונות בין 2012-2014.

הצוות הישן לא היה פעיל במשך כמה שנים, אני פרשתי סופית כשהתגייסתי ושאר הצוות גם עם הזמן הפסיקו את הפעילות שלהם.

עם תקופת הקורונה מצאתי את עצמי פנוי לחזור לתחביב של תרגום מנגות והחלטתי להחזיר את השם של הקבוצה ולהמשיך מאיפה שהפסקנו.

כרגע מצאתי צוות חדש שיצטרף אליי ואנחנו פועלים ביחד על מנת להוציא תרגומים איכותיים שיעלו את המודעות של מנגה מתורגמת בארץ.


אז בלי להמשיך בחפירה יותר מדי, אציין את הפרויקטים הפעילים שלנו שהם דדמן וונדרלנד וגם לשרוף את המכשפה (היוצר הוא המנגאקה של בליץ')!

בקרוב מאוד נתחיל לשחרר צ'אפטרים חדשים, כרגע תוכלו למצוא בדפי הפרויקטים את מה ששחררנו עוד מהאתר הישן שלנו אך בהמשך מספר הפרויקטים יגדלו!


1,227 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דדמן וונדרלנד צ'אפטרים 27+28

שלום חברים! עוד יום חולך לו בשבוע ואנחנו באנו עם טירוף נוסף של דדמן, בצ'אפטרים האלה נגלה כמה סודות מעניינים... אפרופו סודות, מה דעתכם על רענון? אה בעצם אי אפשר לגלות לכם עדיין! כמובן שאנחנו עוד מכינים

צובאסה כרוניקל - צ'אפטר 6 מתורגם לעברית!

בוקר טוב לכולם (או לפחות למי שהפסיק בבוקר) בצ'אפטר היום החבורה שלנו מגלה יותר על העולם שהגיעו אליו, מדברים על יכולות שנקראות קודאן, נתקלים בכנופיות, וגם... מוקונה פופולרי! אז מה חסר בצ'אפטר הזה? רק ש

וואן שוט - הבריחה

שבוע טוב לכולם, הפעם אנחנו ממשיכים להביא לכם את אחת המנגות הקצרות של אקירה, הפעם ממש קצרה, 5 דפים בלבד. עקב בעיה באיחסון, הקריאה הישירה לא התעדכנה עדיין והוואן שוט זמין להורדה בלבד לבינתיים.

bottom of page